phantomet Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Nå skal jeg sove, om T&T er enige i planen. Imorgen skal jeg på første Vanngym trening for gravide med vonde bekken...Og det er tidlig om morgene, nesten før fuglene fiser... Og før det må jeg få smågutta opp og levert minst en i barnehagen... Ha en fredfull og deilig natt alle som en! Klem klem
tebekaa Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Nå igjen? Ja, ja, da håper jeg du får en deilig og fredfull natt du også. Og at de to Thomasene er enige for en gangs skyld. Og takk for i dag:-) Jeg for min del hadde en cowboy-lur hengende over spisebordet sånn i 7-tiden, så jeg er IKKE trøtt. Passer på her inne jeg så lenge. Klem klem tilbake
Dailis Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Ha en god natt! Lykke til i morgen, håper det gjør deg godt!
coscos Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Jeg sier god morgen, og håper du har fått sove godt inatt! Her har det heller vært lite med søvn. Lille M har tydeligvis vondt et eller annet sted, uten at vi har funnet ut hva det er (kanskje tenner?), for han har vært våken hver halvtime i hele natt. Tok ham inn i sengen vår, men det hjalp ingenting. Men, etter at vekkerklokken ringte kl 5.45, så har han faktisk sovet! Nå sitter jeg musestille på kontoret, vegg i vegg med soverommet, og holder øye med ham i speilet, slik at han ikke skal falle ut av senga :-) God trening! Vanngym gjør godt for gravide, både med og uten vondt bekken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå