Gjest Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Er det bare meg som IKKE synes det er så veldig rart de to er single?!?!
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Hun damen er jo bare søt da litt energisk, men jeg synes hun er skjønn og morsom. SVEIN derimot, han har jeg faktisk ingenting til overs for. Han er en voksen mann som burde ha vokst opp for lenge siden, han er bråkete, et fyllesvin og ser ikke ut til å ha noen respekt for andre menneskers grenser. Eneste jeg kan si om han som er bra er at han er snill mot moren sin..
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 LITT energisk?! Hehe... Og Svein, han har jeg truffet på byen før alt dette styret og han har jo bare blitt verre og verre....
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Synes de er så tidig begge to!!=) KOngen av mallorca;o)
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Hehehe, litt var kanskje ikke helt riktig, men hun virker jo veldig hyggelig og livsglad da og det virker jo som om hun kan sitte å prate rolig også, spise middag og ta livet littegrann med ro også. Om noen virkelig melder seg på for å møte svein så er jeg redd det bare er fordi de er pr-kåte gitt, nekter å tro at noen dame ønsker sg en 40 år gammel fjortiss som fortsatt bor hjeme på gutterommet :-S
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Jeg hadde gjerne vært med på en sydentur!!! Men bare en uke;o) hehe... Datet? neeeh...
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Og som har munndiare, Donaldtendenser OG er SLITSOM?! (blei jo for heite ikke kvitt ham når vi traff ham ute, kakle kakle)
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Er jo dét det er snakk om her... Finne kvinnen i hans liv eller no sånt...
cherry coke Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 Blir stressa bare jeg ser de. Synes hun dama er minst like ille som Svein...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. mai 2008 #11 Skrevet 15. mai 2008 Åååå??? *gått-glipp-av-noe-igjen* Hvor?Når?=P
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. mai 2008 #12 Skrevet 16. mai 2008 badenymfen er jo fabulous! om jeg ikke hadde kjæreste så hadde glatt sendt inn en søknad.. en vet jo aldri. kanskje jeg kan få henne over på det andre teamet for en stund! Tenk å få være med hun en hel uke da du! Jeg hadde enten blitt smittet av energien hennes, eller ligget utslått på sofaen med ME. (ikke at det er noe å spøke med daaah...for den som måtte henge seg opp i det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå