;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Er så forbanna at jeg tror jeg kommer til å sprikke!!! Tok meg et fantastisk deilig bad, med levende lys og kosa meg.. Så hadde jeg glemt å ta av forlovelsesringen, og siden fingrene mine har krympet(?) siden jeg ble gravid så falt den av.. Jeg la den da på kanten og badet videre.. Joda! Så klarte jeg å dytte borti den, slik at den datt ned i en sprekke BAK badekaret hvor der ikke var silikon, slik at den nå ligger bak der.. Og selvfølgelig er det store badekaret vårt fliset inne i hjørne, så kan ikke akkuratt bare flytte det! Og er fuger rundt alle plasser uten om AKKURATT der, og et lite hull inn til sluken som er under, så den får jeg aldri tilbake!! Fader altså, er så forbanna!!
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Hvis du forsatt kan se den der nede, så kan du jo prøve å lage en liten krok av ståltråd eller noe.. Kanskje du klarer å fiske den opp? Lykke til =)
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 Nei jeg hørte den trillet og trillet! Fader altså.. Men sambo skal låne en slik "penn" som man kan dra langt ut, så er det en magnet i enden.. *håpehåpe* Men da kan den ikke ha trillet langt om vi skal få det til! Men takk for tipset;)
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 På Biltema kan man også kjøpe en lang, tynn metallarm med en gripehånd på enden. Den er ikke bare kul i seg selv, men også nyttig til slike formål som du beskriver her. Jeg håper du får tak i ringen din!
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 tuusen takk for tipset!! Men får man den inn i et hull på ca 1 cm bredde? Håper også jeg får tak i ringen min, sambo var ikke akkuratt mega fornøyd når jeg fortalte han det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå