Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 hordan kan jeg pynte 17 mai kaka? noen tips?
neutral Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Hei:-) En får kjøpt bokstaver og tall i sjokolade i butikkenen. De har jeg brukt en del og jeg synes de er pene. Du kan jo bruke de og skrive helt enkelt 17mai på kaka? Også kan du bruke sånn......vet ikke hva det heter, men sånn "geleglasur" aktige greier så en får kjøpt på tube vet du...i alle slags farger. De kan du jo bruke og rett og slett tegne flagge med...det ser jeg for meg kan bli både rent og pent.... Det enkle er ofte det beste:-) LYKKE TIL!
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Eller legge et bilde av et norskeflagg på, feste den med melis og lage en fin ramme rundt med marsipan, krem eller melis ?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 er det sånnrød og grønn du mener? finnes d noe annet i flere farger?
Smiiil :o) Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Jeg hadde nok ikke pyntet den typisk 17. mai jeg da. Fro jeg syns så mye annet er penere. Marsipanroser, små marsipanblomster, jordbær... Men smaken er som baken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå