Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 hvordan kan jeg pynte 17 mai kaka? noen tips?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 kjør et bildesøk på google med " 17 mai kake" så får du opp noen morsomme forslag
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 www.festkaker.no masse kule linker og greier.
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Sprøyt krem i små topper rundt på kanten av kaken og på midten av kaken. Så strør du litt oboy-pulver over kaken. Jeg gjorde det på en fødselsdagskake og fikk kjempeskryt! Bror min mente kaka så helt gyllen ut =)
Gjest sug lut laserfnask Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Kan du ikke la kaka være like anonym som deg? Kan jo hende den også er en engstelig sjel som ikke tør å synes i landskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå