Graciegirl Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Hei, min venn. Leser at du ikke har det helt topp om dagen. Tenker masse på deg og håper du får litt VIP treatment innimellom. Det har du fortjent, etter et langt og utfordrende svangerskap. Det er jo en omveltning for alle - det å gå fra 2 til 3, 3 til 4 og, som dere, 4 til 5. I tillegg passer jo ikke alltid hverdagen til våre drømmer om hele netter med søvn, dager med bare kos og lykke osv. Det blir jo både snørr, tårer og nattevåk, enten vi liker det eller ikke. Selv prøver jeg å gripe fatt i de små øyeblikkene - Lykketrollet som ler så høyt som bare det, en malende pusekatt på fanget, et overraskende kyss fra min kjære - de bærer meg videre i utfordrende stunder. KLEM KLEM KLEM til deg.
dritgrei hei hei! Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Hei og takk for gode tanker! Det er godt å få snille tilbakemeldinger, og trøst på nett når man ber om det ;-)... det hjelper jo! Når det gjelder å leve på de små øyeblikkene så tror jeg nesten jeg kan leve evig snart, for her røres jeg mange ganger hver eneste dag. For eksempel når dritgrei gutten sitter med lille babyen på fanget og stryker han på hodet mens han hvisker: "Det går helt fint for jeg skal passe på deg", eller når dritgriejenta går blid og fornøy ned til vogna si og sier "natta", for så og sove i to timer ute. eller når lille nye vennen min snuser på halsen min og sovner med nesa inni halsgropa.... jeg elsker ungene mine, de gir meg mye hver eneste dag.... HURRA FOR DRITGREIUNGENE!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå