Gå til innhold

Melder meg forsiktig inn her..


Becca m/lite knøtt

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått to positive tester (svake, men strekene er der:))

 

Foreløpig termin blir 29. januar, så da blir det forhåpentligvis januarbaby på meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis!! Har akkurat testa pos jeg også..svakt på første men sterkere på CB i dag. Er så glad og spent!!!

 

lillerunde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk begge to :)

Testene mine var sterkere i dag. Så nå har jeg hele 6 positive tester. Jeg må vel være gravid da vel? ;) Sambo går rundt og gliser samtidig som han er litt sånn, du er sikker på at ikke testene viser falsk positiv sant?! Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger skulle man nesten ønske at man fikk alle graviditetssymptomene og var skikkelig dårlig, for så var liksom ingen tvil...Men vi kvinner bekymrer oss jo for alt og analyserer til vi blir gale, så kanskje vi bare skal være lykkelige over at vi vi bare kan ha det bra og nyte omstendighetene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, håper vi blir en fin gjeng her inne de neste laaange men spennende månedene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg lurer på en ting ang de cb testene.. den horisontale linjen på min test er liksom litt sånn prikkete,..er det normalt.. det vertikale er klar og sterk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var min også! Ingen fare! Sikkert helt normalt. Jeg er ihvertfall gravid i 5. uke, og lykkelig og fornøyd!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...