Gå til innhold

Flotte kopi Crocs på Rema 1000 til 29 kroner

Anbefalte innlegg

Skrevet

paret for både voksne og barn, brett med 7 merker til og stasje opp crocsen koster 29 kroner.

Løp og kjøp, samme gode kvalitet som de originale som koster mye mer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker sånne på jobben og har et par hjemme :) Er greie crocks det egentlig..

Skrevet

Ja har kjøpt 2 par til sønnen min, og han elsker dem! Kjøpte et par til mammaen min også!

Skrevet

Jeg har kjøpt meg et par, og de er faktisk knallgode!!

Skrevet

det var billig ja, jeg føler meg nesten lurt som betalte 99kr for noen knallrosa med lomster på på Eurpris, men de er jo sabla gode å ha på foten når jeg gjør hagearbeid og skal løpe ned i vaskekjelleren..

Skrevet

Hvis dere syntes det rælet på Rema 1000 er gode å gå i kan dere ikke ha prøvd de ekte?

Syntes de billig greiene er helt forferdelige etter jeg fikk ekte...

Skrevet

hehe..jeg bruker ikke flere hundre kroner på noe jeg bruker i hagen og for å gå ned i kjelleren. Men kansje jeg skal skaffe meg ekte hvis jeg kommer inn på sykepleien, ser jo snart ingen i helsevesenet uten Crocs nå om dagen, men praktisk og hyigenisk er de...bare å skylle og tørke hvis det kommer noe søl på dem.... Jordmora sa de var gull verdt og at hun hadde slutta å bruke gummistøvler, var bare å skifte sokker etter hver fødsel og skylle skoa :-D

Skrevet

Synes de ekte crocsene er billige jeg da, 200kr eller noe hvis du bestiller fra taylorshoes;) Jeg og Cornelia har selfølgelig like, råååsa disneycrocs;););)

Skrevet

Alle Rema-butikker, eller bare de stormarked-butikkene?

Skrevet

noterer det bak øret, kansje blir det crocs på hele familien ;-)

Skrevet

kjøpt til mine to :) men var ikke igjenn til meg desverre :( men men

Skrevet

Lurer på hvor mye barna som sannsynligvis har laget dem får i timen jeg? Mistenksom mot så billige ting gitt.

Skrevet

vel, da kan jeg fortelle at dyre ting kan være produsert på nøyaktig samme sted som billige...til samme pris der....

Farmor var selger og importerte klær, hun dro på befaring for å finne fabrikker uten barnearbeidere og hun så mye rart. Merkeklær og ukjente billigmerker ble sydd på de samme fabrikkene. Forskjellen var at feks de ene buksa hadde 2 striper og den andre 3...og så var det merkelappen. Samme tråd, stoff og arbeiderene...prisen forskjelle kunne ligge på flere hundre kroner pr plagg i utsalg.

Skrevet

To av ordene i overskriften er ikke kompatible; "flotte" og "crocs" :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...