Gjest Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Di fotobøkerne jeg laga kom...Ble så fine..Å så kom da tårene ;o) Skal nok lage fler jeg.Ha alle bildene i permer. Å så så jeg et nydelig smykke hos gullsmeden.Et rundt smykke med en liten engel inni.Var et barnesmykke,men det ba meg nesten kjøpe det.Tror jeg må det å...I kveld er det mange tanker som ruller og går ja ;o) Men men. Ha ei god natt da klems
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Og når du har sånne tanker, da har vi gått og lagt oss... Uff og nei. Men av erfaring så vet jeg at de tankene blir svakere etterhvert som lyset trenger seg på. Og tar jeg ikke feil, har du det bedre allerede nå?? Kjøp smykke du og kos deg med bilder....... Bilder er viktig. Ha en fin dag og så snakkes vi snart.
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Ja,dere sov sikkert godt =) Helt rett,i dag er tankene mer sånn "ufattelig" at det skjedde tanker. Mne med litt småsnakk og en tur med blomster senere,så ordner det seg vel.=) Ble en rar dag i går ja.Ble kjmepefine bilder,selv om di fleste er tatt med mobil. Smykket vet jeg ikke enda.Var noe med det da jeg så det. ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Kan tenke meg det var sterkt ja! Og du......jeg stemmer for at du kjøper det englesmykket jeg. Om du beholder det selv, eller gir det til søster eller onkel, det finner du ut. Men det er noe med den følelsen du beskriver.......må ha det......da kommer det til bety noe helt spesielt:-)
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Var sterkt ja.Å det var to til som ikke helt ville gi boka fra seg.Di savner han fælt di å. Smykket ja..Aner ikke hva det var,men jeg får det ikke ut av tankene.Jeg så for meg en liten skøyer da jeg så det.Vet bare at jeg må kjøpe det.Om så bare for å ha det i minnehylla.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Jippi - jeg blir glad når du bestemmer deg for å få tak i smykket:-) Det er sånne små tegn i hverdagen som forteller oss at de fremdeles er her:-) Og jentene dine da.....stakkars, så klart de savner ham.....godt at de kan ha albumet og bla i og minnes lille gullet:-) Nå fikk du jammen tårene til å trille her også.....
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Jeg føler at di tegna er mange her =) Så jeg pleier ta di på alvor jeg. Så det smykket må jeg bare ha. Jentene ja.Di savner han veldig.Han var yndlingen,og skøyern.Men di ska å besøke han i dag sier di.Så da blir det vel litt bedre. Bilder er med i senga rett som det er.Di sliter det ut.Å vesla er di veldig glad i.Men ser at di reserverer seg litt.Tror det kan bli bedre når hun passerer di mnd han var.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Stakkars....kanskje de rett og slett er redde for å miste etter det som skjedde. Man beskytter seg jo når man trenger det.. Men godt de ser på bilder og besøker ham:-) Og smykket ja - det er ditt allerede det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå