en av hver Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Nr en er 2,5 år når vi får nr to. Trenger vi søskenvogn? Tips eller meninger?
My24_to småtroll :o) Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Hei! Her i gården brukte vi søskenbrett på vogna (hvis det er det man kaller det), jenta vår var 2 år og 10 mnd da lillebror kom. Funket veldig greit ) Søskenvogn koster bra mye, med mindre man kjøper brukt da. Og det er kanskje ikke så mye man får brukt den når barnet er så "gammelt". Spørs vel litt om han/hun går i barnehagen, eller er hjemme med deg når babyen kommer. Bruker vel vogna mer på formiddagen?
ifarta Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 hei.. det har jeg og tenkt paa, nr 2 kommer naar r 1 er neste 3, saa det er jo ikke saa lenge man faar brukt den da. men jeg tror jeg kommer til og se etter en brukt dobbel vogn. jeg synnes det er godt og kunne gaa turer og at nr.1 sitter godt. og om jeg da selger den etter 1 aar saa faar jeg vel litt igjen. men jeg har ikke bestem meg, men som sagt heller mot det
svanemamma Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Vi brukte søskenbrett sist og kommer til å gjøre det denne gangen også.
MintCondition Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Jenta vår kommer til å være nesten 3 når neste kommer, så antar at hun har sluttet å sove på dagen da...vi kjøper nok et søskenbrett til vogna (har en OTH, skal bare kjøpe babybag til den).
♥Mammatil3små♥ Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Hører egentlig ikke til her inne,men... Gutten vår blir 2 år samme mnd. som jeg har termin... Vi har valgt å kjøpe Phil & Teds søskenvogn... Tenker att d blir langt for han å gå eller stå på søskenbrett når vi skal gå lange turer, så da syns jeg d er greit att han har mulighet til å sitte i vogn... Og den vogna kan brukes som vanlig sportsvogn også ,uten søskensete... Ikke verdens fineste vogn akkurat, men ganske praktisk syns jeg da:) Har ei kombivogn i tillegg da, som vi skal bruke hvis vi bare skal ha med babyen ut på tur, eller hvis vi skal gå så kort att storebror kan gå... http://www.bobbysbest.com/images/products/bb-stroller-buggy.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå