1, 2, 3!!! Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Huff, nå har dere her inne "lurt meg" til å prøve... Er 38+1 i dag, full av væske i kroppen og pisslei... Har holdt på en liten halvtime, nå kjenner "snille" tak bak i ryggen og steinhard mage samtidig... Var det IKKE over én time, man kunne gjøre dette?
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Jeg er også 38+1 i dag og har vurdert å prøve det samme som deg, men vet liksom ikke helt om jeg tørr:/ skal til jm på mandag.. tenkte å nevne dette for henne da, men får helt sikkert bare til svar at han kommer når han kommer.. og så var det den tålmodigheten da som jeg Ikke(!) har om dagene;)
1, 2, 3!!! Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 Hehe! Har lest det meste om dette her inne, og skulle helst hatt jenta mi i går. Er veldig klar for å se henne nå, og bli ferdig, men torde ikke prøve dette med det samme... Våknet i halve natt av tak i rygg og mage, men nå ser det ut til å ha gitt seg gitt... Men nå vet jeg at ting skjer i alle fall! Så skal prøve litt mer iherdig ETTER 17. mai! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå