JPG2011 Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Fødte for 3 mnd siden. Fullammer. Jeg er så UTROLIG godterisyk. Det går ned på høykant her. Masse brus, sjokolade,kjeks og kake. Gått ned 13 kg siden fødsel, de går av jevnt og trutt. Men det kan da ikke være normalt dette godterisuget? Kromtabletter kan jeg vel heller ikke ta iom at jeg ammer?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 tror det er bedre for baby med noen kromtabletter enn alt dette godteriet. Tror ikke det er noe i veien med å ta krom, vet egentlig ikke men...
OsloMor Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Spis mer ordentlig mat, grovt brød magert pålegg etc, ikke bra med så mye sukker selv om du går ned. Det er fordi du forbrenner så mye ved å amme, tror du er sulten egentlig.
JPG2011 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2008 Det kan nok være at jeg er sulten ja. Kanskje 2 brødskiver til frokost, og middag i løpet av en dag. Også gjerne en hel sånn cafe cookies pakke i tillegg om dagen. I dag har jeg spist 2 brødskiver til frokost. En kroneis. 100 gram melkesjokolade. Middag. Og en god del kjeks. Æsj og æsj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå