Mamma med to søte små Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 3,5 år, bruker den ennå. Skal nok snart skifte.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 vet at min lillebror brukte den til han var 4-5 år. eldstemann husker jeg ikke når vi skifta til større, lillemor har vi akkurat skifta til, hadde juniordyna med på helgetur, og det resulterte i at hun ble forkjølet, vanskelig å passe på at dyna ligger der den skal hele natta. Hun er 2,5 år.
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Vi har akkurat byttet ut juniordyna nå, sønnen min er 2 år snart.. Det var så lett for han å dytte bort hele dyna og så ligge å være kald resten av natta.. Med "voksendyne" er han varm hele natten...
prematura har tre små Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Treåringen bruker den fortsatt, ligger i sprinkelseng enda. Skal få stor dyne når han flytter inn i køyesenga til storebror, blir ikke så lenge til, for lillesøster må ha sprinkelsenga snart.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 3,5 år, har vokseseng og junior dyne, det holder nok en stund til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå