Gå til innhold

Jeg trenger en klem.....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi jeg strøk på eksamen i dag. Selvkritiske meg gikk ut etter en 3 timers muntlig eksamen og følte det hadde gått STRÅLENDE. Tilbakemeldingen var bra, tross min korte tid i denne jobben, hadde jeg en veldig bra gjennomførsel. Men pga. et par småfeil så måtte de stryke meg !!! Hva er det slags tull? Huff, føler jeg er skikkelig urettferdig behandlet. æsj første gang jeg har strøket på en eksamen, ekkel følelse :(

Så i dag ser jeg ingen fornuft i tilbakemeldingene og vil nok kalle det hele en konspirasjon, hele sensorgjenget mot MEG.....hehe;-)

Tenker nok litt annerledes i morgen når jeg har fått litt søvn, sov nesten ikke i natt............Får gå opp igjen om en uke, og da må jeg greie det, ellers bytter jeg jobb. Dramatisk i dag skjønner dere.......

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ØSJ å USJ...Dumme sensorer.Er da ikke småfeil man skal stryke på vel?!

Vet du,jeg tror helt sikkert at du er kjempeflink i både yrket og skolegangen.Så la ikke duster ødelegge,men gå på med krum hals.Neste gang står du,med 20 i stil!!!!

 

Å jeg sender mange klemmer jeg.En for hver av alle di dumme tankene du sikkert har hatt i dag og kveld.

 

Å snart skal du i tog å tutelute ;o)

Ska blåse en ekstra trudelutt for deg jeg.Det skal jeg jammen =)

 

 

"klemmer i fleng"

Skrevet

Uff da, håper du har sovet godt og at dette ikke har kvernet for mye oppi topplokket:o)

 

Dumme sensor som ikke kunne overse noe småfeil......

 

Det går så bra neste gang vet du...... Du skal få en dag i morgen som rein og ubrukt står , med blanke ark og fargestifter til.... Og da kan du rette opp att alle feil i fra i går og så får du det så godt i morgen kveld:o))

 

 

He he he .....dramatisk er det lov å være etter slike hendelser.

Men jobbskifte er kanskje lurt at er litt gjennomtenkt:-DD

 

Lykke til med neste eksamen!!!

Mange store trøsteklemmer sendes, selv om jeg kommer med de litt sent:o)

Skrevet

KLEMKLEMKLEMKLEMKLEMKLEMKLEMKLEMKLEMKLEMKLEM!!!!!!!!!!

 

Dumt og kjipt at du strøk, men som du sier, neste uke står du og da skal det feires:-)

 

Skikkelig irriterende nr man føler at man har gjort det bra, og så får stryk pga småfeil.....kjipesen folk!!

 

Kan jeg spørre hva slags eksamen du hadde?

Skrevet

takk mamma søker barn....den sangen går aldri "av moten";)

Skrevet

Huff, så ikke denne før nå jeg, men her kommer en stooor om enn forsinket klem. Håper du har kommet over "sjokket" og heller lader batteriene for at det går bra til uken!!!! For da skal vi alle heie deg frem slik at alle ser at dette KAN du!!! Dumme, dumme sensorer. Ta rotta på de til uka du ;-)

Skrevet

Takk takk og du har fått en tilbake:-)

Skrevet

Sein klem fra meg og!! Håper den varmer litt alikevel!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...