Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 16. mai 2008 #26 Skrevet 16. mai 2008 Annonsen er slettet nå plutselig... Noen som har fått noe svar på mailene sine?
frøkenfryd:) Skrevet 16. mai 2008 #27 Skrevet 16. mai 2008 nei nå ligger det ute. og gjett det er ekstra krasjtestet. tror ikke jeg ville kjøpt det da. høres ut som det er de som har krasjet de.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 16. mai 2008 #29 Skrevet 16. mai 2008 De har vel skjønt at de er avslørt, og har sikkert fjernet annonsen selv.
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #30 Skrevet 16. mai 2008 annonsen er slettet ja.. men er nok en 0 for mye der..
mamman til to gutter Skrevet 16. mai 2008 #31 Skrevet 16. mai 2008 Denne lå ute tidligere i dag for dere som lurer på svar: http://www.dinbaby.com/forum/thread/137752006
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå