Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 har ikke så lyst å leie lokale heller. Men min samboers famile er mye ste. skilte foreldre med hver sin nye, pluss han har en stebror med dame som han har mere kontakt med enn de to andre stbrødrene som er på andre siden igjenn. Så har ha et hel søsken og to halve. jeg har en søster med 3 unger + hun har nå funnet seg en ny fyr med 3 unger..så hun har da 3 steunger. skal jeg be alle så blir det veldig mange!! er jo gølge også oppi dette jeg har jo en bror med dame og en unge i tilegg. Ber man stebarn/søsken også? blir jo 3 sett besteforeldrepar da siden han har to sett. Og vi har liten plass!! Hvilkem meninger har dere om dette? For jeg er sånn i tvil hva jeg skal gjøre jeg. Og hvem jeg skal be.
Silvia Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Vi ber oldeforeldre, besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn av barna. Har ikke så mange "ste-slektninger". Bare en "ste-oldefar" og ei "ste-bestemor". Disse ba vi, men de kommer ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå