Gå til innhold

Mensen og kobberspiral.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har tatt ut kobberspiralen, fikk dere mensen da dere skulle igjen?

 

Jeg tok ut min forrige torsdag, og skulle hatt mensen tirs/ons denne uken. Den kommer alltid presis.

 

Rart om mensen skal henge seg opp i og med at den er hormonfri.

 

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg fikk mensen når jeg skulle. alltid presis og det gangen etter at jeg tok den ut også tok ut 18. og fikk mensen 22. tror jeg det var sånn omtrent samme tidsperspektiv som deg

Skrevet

Husker ikke dagene, men ja fikk mensen som normalt etter at den var tatt ut... Spør en lege du, eller ta en test :)

Skrevet

Takker for svar :)

 

Jeg tok jo ut spiralen etter eggløsning, så utrolig rart om jeg skal være gravid altså.

 

Har trodd mensen har kommet hver dag siden tirsdag.....masse murringer. Får vel ta en test om den ikke kommer i løpet av helgen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...