Jenny251210 Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Dere som har tatt ut kobberspiralen, fikk dere mensen da dere skulle igjen? Jeg tok ut min forrige torsdag, og skulle hatt mensen tirs/ons denne uken. Den kommer alltid presis. Rart om mensen skal henge seg opp i og med at den er hormonfri. Erfaringer?
Herkules Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Ja jeg fikk mensen når jeg skulle. alltid presis og det gangen etter at jeg tok den ut også tok ut 18. og fikk mensen 22. tror jeg det var sånn omtrent samme tidsperspektiv som deg
Resilience Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Husker ikke dagene, men ja fikk mensen som normalt etter at den var tatt ut... Spør en lege du, eller ta en test
Jenny251210 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. mai 2008 Takker for svar Jeg tok jo ut spiralen etter eggløsning, så utrolig rart om jeg skal være gravid altså. Har trodd mensen har kommet hver dag siden tirsdag.....masse murringer. Får vel ta en test om den ikke kommer i løpet av helgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå