Gå til innhold

Maling eller lakk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en liten gammelrosa trestol til niesen min i dåpsgave.

Den er nå satt sammen og er så fin :)

Tenkte jeg skulle skrive/male navnet hennes og dåpsdato bak på ryggen.

Meeeen....hvilken farge,og skal jeg bruke maling eller er lakk lurere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sammen med gammelrosa er kanskje en mørk rød fint? Type burgunder eller vinrød? Jeg tror jeg ville malt først og så lakket over for at det skal holde bedre.

Skrevet

Jeg er enig med Maud...Rødlig bugunder blir sikkert flott?

Og så regner jeg med at du har en vanvittig fin håndskrift!!! Med en kunstnerisk svjung......

Skrevet

Æsj...jeg som har sølv og trodde det ble bra ;)

Får ta en titt i snekkerbua om vi ikke har noe rødlig.

Med tasteskriften min...tror jeg at jeg overlater svjungen til datter,hun må tross alt forsvare 6"ern i kunst og håndtverk eller hva???

Skrevet

Det høres ut som en god ide! Klart datteren er den beste kunstneren for verket...

Jeg er litt slik at jeg har alt i hodet hvordan ting skal være, se ut og gjøres...men å få det til er ikke bestandig så enkelt!

Da vi hadde barnedåp var en av de gangene da mine ideer ikke var så lette å sette ut i livet.

Heldigvis har phantom-mannen kunstneriske evner, som han stort sett holder skjult...og da jeg ikke fant nøyaktig en slik fin enkel strektegning av en baby...tegnet han like så godt Junior sovende selv...som vi hadde på alle bordkort, invitasjoner etc... Og det var null problem å se at den enkle tegningen faktisk var babyen vår...

Skrevet

Det hørtes kjempeflott ut :)

Morsomt med noe anderledes.

Da minstemannen skulle døpes,tok vi fotavtrykk med blå vannmaling på alle invitasjonene...og på takkekortene hadde vi håndavtrykket hans :)

Den ideen var jeg fornøyd med,og det ble skikkelig orginalt og fint.

Og lille babyen var blå under neglene en god stund etterpå ;)

Skrevet

det hørtes fint ut...

Kanskje T&T skal få blått under neglene sine de også til dåpen....? Hmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...