Nickeguri Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Litt usikker på hvor mye jeg skal pynte jenta mi. Dessuten er det jo ikke akkurat meldt så fint vær her på Østlandet. Det blir vel regntøy i toget.....
Mamma2OO5 Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Nei skal ikke pynte mye, men litt. Er jo tross alt en festdag! ) Blir nok regntøy ja, men ikke inne hehe
Jenny-penny Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Rødrutet lang kjole med matchende hårbøyle. Blir nok regntøy ja:(
snartmammapåny Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Nei det er nok ikke aktuelt engang for min del iallefall. Toget går nok ute og da er det jo utedressen på uansett. Blir nok vanlige klær på mini.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Her har de ikke noe spesielt i bhg imorgen,så slipper å pynte de.
cherry coke Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Vanlige klær..De skal være utndørs omtrent hele dagen, så jeg rekner med det blir regdress eller vårdress utenpå. Skal jo være behagelig:) Men kanskje LITT finere klær enn vanlig.
Mamma med to søte små Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 16.mai tog? Det har jeg aldri hørt om... Her går de i tog 17.mai. Er det istedenfor tog på 17, eller går de begge dagene?
___ Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Jeg sender med kjole og pensko, men bunaden sparer vi til den 17. De skifter etter hviletiden i BH. Akkurat nå går regntøyet i vaskemaskinen så det i hvertfal skal være rent hvis det må på.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Skjørt, en sånn blusesak og en rosa strømpebukse. Her skal de på eldresenteret å synge litt for dem, pluss at de skal kose seg i bhg etterpå, så da er det litt stas å pynte seg littegrann. Lille får bare vært med på begynnelsen av dagen, for hun skal til legen i morgen.
Koseklompen Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 En fin bukse med en søt genser til. Og regntøy. Er egentlig ikke bhg dag for mini i morgen (går 50%) men de i bhg ville så gjerne hun skulle være med å feire, så vi skal gå i tog og kose oss etterpå sammens med de andre
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 15. mai 2008 #11 Skrevet 15. mai 2008 Nei, ikke noe særlig, men tar ikke det mest slitne tøyet i skapet.. Gutten får nok på seg jeans og skjorte og lillemor kjole/tunika + thights som ikke er så tighte, hehe og en liten jakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå