kanutteogkruttet Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Hadde mareritt om at Zoe var på jakt etter meg inatt jeg * Huff * Helt forferdet jeg når jeg våknet inatt. Hva feiler meg da....? Elsker jo grøssere og spøkelseshistorier.. Hehe... Begynner å bli gal jeg....
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Er ho i live enda???? Ikke sett å mange mnd, men er ikke ho forsøkt drept 2 ganger?
kanutteogkruttet Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2008 Hun er Veeeeeldig i live... De trodde hun var død, men det viste seg at det var en etterlyst kvinne som hadde blitt gravlagt istedet eller noe... * Creepy *
The most famous Ludder Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Noen som har fått med seg hva som skjer etter neste eksplosjon? Forsvinner hun igjen eller?
Prinsen & spiren Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Åååh, jeg elsker home and away. Hehe.. Men er litt skummelt omdagen ;p for en stund siden leste jeg masse avsløringer her inne, ingen som har den??
The most famous Ludder Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Har mye i hodet. en har et hull etter at Zoe sprenger bryllupet til Martha og Jack etter å ha samarbeidet med hun politidamen... Overlever de?
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 Hehe slapp av det er ikke bare deg:O) Jeg hadde et GRUSOMT mareritt om Zoe når hun var i serien sist. Et av de verste mareritt jeg kan huske at jeg har hatt.
Goodbye Kitty Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 I går etter jeg såg home and away, sovna jeg på sofaen, og hadde mareritt om Zoe..hehe snakk om å leve seg inn i en serie. Men ikke bare meg ser jeg..
kanutteogkruttet Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. mai 2008 Hehe..... Er flere av oss som lever oss helt inni serien her ja Er ikke helt gal likevell da, iallefall ikke alene om å være de Hehe
Tre jenter søte små Skrevet 16. mai 2008 #11 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har også hatt mareritt om Zoe, hehe. Hadde det for to dager siden. Nesten litt flaut sida det er dag-tv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå