It's all about me Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Hvordan er egentlig sportsdelen? Har ikke erfaring med denne typen, så er den god å sove i, stor, og er det plass til noen annen vinterpose enn den orginal????? Vurderer å bytte ut TFK'en før vesla kommer (jobber med mannen å få beholde begge.......) men det er visse ting med TFK jeg elsker som gjør at jeg ikke er heeeeelt sikker. Det som veier tyngst der er at sportsdelen er så stor og lun å sove i, samt at den er så stødig at jeg lan henge kilovis med poser på styret. Hvordan er disse to tingene på Bugaboo? Er det samme skjerm som brukes på bagen og sportsdelen? En siste ting, hva koster den i Norge? Får kjøpt limited edition i dongry til 4100,- i USA, vet det er billig men hvor billig......?
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 17. mai 2008 #4 Skrevet 17. mai 2008 TFK er nok større i sportsdelen enn Bugaboo, vet endel synes den blir litt liten. Jeg har Bugaboo Frog (som er litt mindre en Cameleon) og har god plass til jenta mi på 2 år. Men hun er nok litt liten for alderen. Synes den er stødig, har aldri veltet med den. Den har et forholdsvis lavt tyngdepunkt, siden hverken sportsdelen eller bagen veier spesielt mye. Bagen er jo stor og romslig, synes jeg. Og med plass til vinterpose. Kalesjen brukes på både sportsdel og bag ja. Den vanlige koster ca 7600 i Norge, den i Denim er noe dyrere.
It's all about me Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2008 Takk. Men er det plass til en voksi i sportsdelen, eller blir det helt umulig? Og vil den vippe med en stellebag og et fult handlenett på håndtaket???? Får ikke sett på den før jeg eventuelt bestiller dessverre.
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #6 Skrevet 17. mai 2008 Min laaange snuppe på to år har koset seg i den i hele vinter med odenwalder pose i Er kjempe fornøyd med vogna, så vi bytter ikke den ut når nye bebisen kommer heller. Den er veldig stødig og fin, og det er plass til mange poser både i den svære handlekurven og på styret jeg pleier å henge poser på bremsen og i tillegg så har jeg en relativt tung stelleveske pluss jakker og teppe hengende på styret stort sett..
It's all about me Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. mai 2008 Å så godt å høre, er jo så vant til å fylle opp TFK'en med alt mulig på styret. Og bremsen er velbrukt som knagg....det samme er festet til ringeklokka som fulgte med, he he. Da gjenstår det bare å se om vi får ordna noen ekstra kg når vi snart skal fly hjem til Norge.
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #8 Skrevet 17. mai 2008 Den veier jo bare 9 kg så det blir uansett ikke mye penger i overvekt skal dere ha med snuppen når dere drar? isåfall kan dere jo bare pakke ut vogna å sende den gratis som spesialbagasje. Anbefaler dere å kjøpe reisebaggen også, helt supert å ha!
It's all about me Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. mai 2008 Det koster 320,- pr kg i overvekt og vi er allerede sprengt. I tilegg har vi allerde med TFK vogna over samt en MacLaren trille vi har kjøpt her, he he. Har vært her en stund nå, så det har hopet seg opp med ting og tank og litt til.
It's all about me Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 17. mai 2008 Og du, er det håndbrems på Bugaboo'en????? Trodde ikke det jeg.
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #11 Skrevet 17. mai 2008 Hehehe skjønner Joooda det er håndbrems, sitter på høyre side av styret. Den er gull verdt!
temi & keli Skrevet 17. mai 2008 #12 Skrevet 17. mai 2008 Jasså, mami, har du bytta ut Emmaljungaen? til buggis? fornøyd? *lyst på bee som trille neste vår*
It's all about me Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 17. mai 2008 Joho, manglende håndbrems var det eneste som fikk mannen til å tvile )))) Er bortskjemt med det på TFK'en, den er en stooor støtte på vinteren, og i bakker fordi jeg er lat, hi hi hi.
Gjest Skrevet 17. mai 2008 #14 Skrevet 17. mai 2008 Har begge deler Kjøpte buggisen litt før snuppa ble et år gammel, er fornøyd med emmaljunga, ELSKER og forguder buggisen hehe, det er den ultimate vogna rett og slett.. Lyst på bee som trille jeg også, mulig vi kjøper den i Spania i sommer, er frelst jeg hehe..
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 17. mai 2008 #15 Skrevet 17. mai 2008 Kom fra usa ett par dager siden. Der kostet Bugaboo 3600. Hadde så lyst til å kjøpe den men har ingen baby snart lengre bu hu. Men får jeg en unge til skal jeg helt klart ha den vogna DIGGER DEN =0)
It's all about me Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 17. mai 2008 Ja vet de er helt ned i den prisen, men det er fjorårets modell. Dessutten koster den i denimi litt mer siden det er Limited Edition.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 17. mai 2008 #17 Skrevet 17. mai 2008 Det var årets modell. Dette var New York.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå