Gjest Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Datteren min sluttet med bleie for snart et år siden. Hun er 3 år og var veldig flink lenge. De to siste månedene har hun hatt veldig mange uhel, ofte tisser hun på seg flere ganger til dagen. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har sjekket henne for UVI, og det hadde hun ikke. Vet ikke hva dette skyldes eller hvordan vi kan løse problemet. Følger henne på toalettet ofte - det har jeg også bedt dem gjøre i bhg. Det er i bhg hun har flest uhell.
Nickeguri Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Her er det akkurat på samme måte. Jenta mi på 2 1/2 slutta med bleie i januar, og da hadde hun i lang tid gått på do for å tisse av og til. Men i januar var hun nesten helt tørr og begynte med underbukser. Det var heller unntaket enn regelen at hun tisset seg ut. Men nå har det gradvis blitt verre og verre. Nå tisser hun nesten ikke på do mer i det hele tatt. Veldig fortvilende. Jeg har alltid rost henne når hun tisser på do, men nå sier hun bare at jeg skal gå ut de få gangene hun er på do, eller hun sier at jeg ikke skal si noe. Hm, jeg har også tenkt UVI, men har ikke sjekket det opp. Er det vanlig at de tisser seg ut når de har UVI?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå