Gå til innhold

Noen som ikke bruker prevansjon her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er syklusene deres? Stabile? Hvor mange dager? Har endelig fått stabile sykluser på 26 dager, men skulle egentlig ha mensen på mandag og den har enda ikke kommet, blir litt lei av at det ikke er mer forutsigbart. Kan ikke være gravid forresten. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte kun kondom som prevansjon før jeg ble gravid. Men da var syklusene mine ikke stabile i det hele tatt. Kunne både komme en uke for tidlig og to uker for sent.. :S

Skrevet

jeg bruke ikke noe og alt er stabilt. men jeg vet ikke antal dager altså

Skrevet

Jeg bruker ikke prevensjon, men syklusene mine har vært blitt mer og mer på bærtur etter at jeg fikk mensen tilbake etter siste fødsel. Og hele menssystemet mitt blir bare verre og verre (smerter, lange blødninger, veldig varierende sykluslengde, mellomblødninger, mye trøtthet og hodepine i forbindelse med mensen osv) - er nok på tide for meg å komme meg til legen ja. :-(

Skrevet

Usj da! Ja sist gang hadde jeg først 3 dager med småblødninger, mensen kom liksom ikke ordentlig i gang. Så på 4 dagen kom den for fullt og varte i en uke. Kjipt! Har heldigvis mindre smerter etter siste fødsel.

Føler jeg liksom må gå å være beredt på å få mensen hele tiden nå da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...