Gå til innhold

er det bare oss som aldri får lagt barnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klokken er jo nesten ti og nå har hun endelig lagt seg. Er 2 år og tre mnd. Hun er aldri vanskelig å legge men vi får ikke somlet oss til det uansett. Koser oss oppe. Har med de lange lyse dagene å gjøre tror jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvist dere koser dere med å ha det sånn så hvorfor ikke? personlig liker jeg å ha di i seng til 7.men det har sikkert med at da er jeg stup trøtt og har lyst å slappe av .

Skrevet

Folk får gjøre som de vil, men tror barn har godt av rutiner. Her er poden i senga ca kl 8 hver kveld, med unntak av ferier....

Siden du spør så synes jeg det er latskap å ikke ha rutiner på dette...

Skrevet

jeg er av den tro at barna skal ha inn rutiner tidlig. jenta vår er 18 mnd. hu må i hovedsak legge seg kl 7, fordi jeg mener det er en passende tid for hennes alder. men saken er at hu er inne på rommet sitt å leker og romsterer. skriker ikke, å har det ikke vondt. men vil bare ikke sove. lurer på om det kan være for lyst. personlig så synes jeg at det er godt med litt voksen tid etter at barna har lagt seg, pluss at da må jeg gjøre lekser. og selv går jeg å legger meg i 22.30 tiden, å da har jeg jo ike fått så mange timene alene med sambo.

Skrevet

Dattera mi er snart 2 år og hun sovner mellom 19 og 20. Jeg synes kl 20 er veldig sent, fordi jeg og mannen min trenger også tid til oss selv:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...