Gå til innhold

Hahaha, jeg VISSTE det! Ble ikke noe abort nei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kommer nok en Anker Hansen ramlende om noen år ja, hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overraskende :P

Skrevet

Nei :-) Luringen!

Skrevet

hehehe.. hvordan fant du ut det?

Skrevet

Har sett morgendagens episode.

Sitat Vilde:

"Vi skal nok klare oss tre" før hun stryker seg på magen :-) Satt og ventet på den. Synsk ja? Det er jo det jeg har sagt hele tiden!

Skrevet

hehehe.. Det kom vel ikke akkurat som en bombe nei!!

Skrevet

Oooh! :D Er det Vildes siste episode i morgen da eller kommer hun tilbake? Siden du er synsk mener jeg;o)

Skrevet

Hun kommer tilbake og lager et helvete!!!!

Skrevet

hun får sikkert tvillinger med Jens-August som far til den ene og Storm til den andre!! hihihihi

Skrevet

He he Vilde lille tøs..... kommer tilbake og knuser dem...

Skrevet

Haha, det hadde vært noe! ;D

Skrevet

Om 2 år :-)

Skrevet

men hvorfor dro hun liksom på sykehuset da hvis hun ikke skulle ta abort?

Gleder meg til i morra... hekta jeg nei;)

Skrevet

Hun skulle enten ta abort, men Liv fikk henne til å ombestemme seg. eller så var det planen hennes, at alle skulle tro at hun tok abort, sånn at Anker Hansens ikke kan ta henne på noe. Derfor måtte hun gjøre det så troverdig som mulig.

Skrevet

Steike, jeg får jo ikke sett morgendagens episode!!! :-O

*lager huskelapp på reprisen på mandag*

Skrevet

Web-tv er en god investering :-)

Jeg er hektet på de gamle episodene også. Dødsteit med Carola som Svein og Martine har tatt til seg, ungen til Samina. Hun ser ut som hun er ihvertfall 6 mnd, holder hodet stødig selv og leker med leker osv, men de sier hun er 3 mnd! irriterte meg det ja!

Skrevet

Ditt ludder, måtte du ha det i overskirften din? Håper HIV'en din blir AIDS snart og at du dør en fæl død av renneræv og total dehydrering.

Skrevet

Såpass? hmmm, takk for det du...

Skrevet

Hehe, burde satt en smiley bak der så du ikke trodde jeg var helt gal. Bare sånn passe halvgal;-)

Teite damen som avslører sånne ting=(

(joda, lå i kortene, men likevel)

Skrevet

Det er gøy med avsløringer. Selv begynner jeg alltid med de siste sidene de få gangene jeg gidder å lese en bok :-)

Skrevet

Urk, hva er poenget da? Hvorfor bry seg med 500 sider om man vet hvem morderen er?

Om du synes det er gøy med avsløringer er en ting, kringkaste det åpent til alle er noe helt annet;-)

Skrevet

Det er enda gøyere da :-)

Og jeg leser ikke krim, det er kjedelig! 500 sider leser jeg heller ikke.

Skrevet

Det er jo bare deres egen feil at ikke dere er så lure og har sett morgendagens episode dere og :-) Julie har forresten tette eggledere og kan ikke bli gravid... Mohahahaha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...