Gå til innhold

for en fin overraskelse..... :oS

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo ringte meg nå og sa at moren hans hadde ringt og spurt om lillebroren hans kan bo hos oss i en uke.... han er 17 år og hverken får lov eller liker å være alene hjemme....

for å være ærlig HATER jeg overnattingsgjester, jeg har eksamen den uka han skal være her, også må jeg inrømme at jeg er ikke heeeeelt begeistret for denne unge mannen... heldigvis har sambo fri den uka, så jeg slipper iallefall å være underholdning...

jaja, jeg får vel bare late som ingen ting og prøve så godt jeg kan å overleve.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han klarer da seg selv,får jeg tro. Be han lage sine egne måltider, så nær som middagen, så går det så greit,så.

=o)

Familie, veit du ;o)

Skrevet

får ikke lov å være alene hjemme når han er 17 år??

Da jeg var 17 ble jeg gravid, bodde hjemmefra og kjøpte maten min selv!

Skrevet

synes det er litt rart selv, men det har nok mye med at han ikke er så glad i å være alene, og svigersene skal en uke til syden..... vi får til og med matpenger for å lage middag til han.... hahahaha

men jeg vasker IKKE trusene hans!!!!!!!!!!!!!

de utnytter oss nå som vi har kjøpt oss hus i nærheten med ekstra soverom... :o/ hehe

han har mye å drive med på skolen og med bandet, så jeg håper han tilbringer minst mulig tid her... :-P

Skrevet

Jeg gifta meg da jeg var 17,og hadde egen familie også.

;o) Men gutter henger jo litt etter...

Skrevet

Synes det hørtes koselig ut jeg. Med en 17 åring i hus:) Men synd det var midt i eksamen da:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...