Gå til innhold

Er så irriterende med alle disse falske symptomene!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ARg arg arg, føler meg såååå gravid!! Har gjort det i flere måneder! Kan ramse opp ørten symptomer som jeg ikke hadde før jeg begynte å prøve (men det har nok en sammenheng med at jeg har sluttet med prevensjon. Men irriterende er det, man blir så minnet på det hele tiden, og da går man jo å tenker på det konstant!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, kjenner meg veldig igjen der ja :)

Skrevet

Huff, ja jeg vet. Er kun i min 1 pp, og venter på IKM neste uke, men har kjent ting siden før EL (hadde mye smerter ifm EL, kjempepraktisk når vi skal ha masse sengekos...). Samboeren sier han ikke tenker så veldig mye på det, vi må jo bare se hvordan det går. Men jeg går med vondt i magen, halsbrann, ekkerl utflod, småkvalme og føler meg som et dovendyr. Ikke lett å la være å tenke på det når jeg kjenner det hele tida, også når jeg tenker på andre ting.

Jeg prøver å være bevisst på å ikke tenke på det, for jeg er redd jeg bare innbilder meg ting siden jeg vet at jeg KAN være gravid og da KAN jeg kjenne disse tingene. Dessuten kan det jo være andre grunner til at jeg kjenner symptomene selv om det ikke er innbildning.

Skrevet

Har ikke tid til å kjenne etter før etter oppgaven er levert jeg (så hva i huleste gjør jeg egentlig her inne når jeg burde skrive...*dåne*) ;-), men det er kanskje like greit. Er forberedt på at det kan ta tid, sjøl om man alltid håper at det klaffer på første forsøk! Slutta på prevensjon for lenge siden, men har brukt alternativer frem til nå. Deilig å slippe å tenke på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...