Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Hvordan er det for dere? vet mannen det osv?
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 jeg har snart samboer og i år får jeg mitt andre barn.. Jeg kjenner ofte ar jeg savner sex med jenter, men det vil jeg aldri "få lov til" av typen.. Så jeg vet at jeg har tatt et valg.. ble gravid med prevensjon begge gangene, men begge barna er ike velkomne og jeg er glad for at knøttet mitt får en søster eller bror. Jeg vil nok ha sex med ei jente igjen en gang i livet (smiske med typen om noen år) men får jeg ikke det så gjør jeg ikke det. Jeg vil velge det som er best for mine barn og det er at jeg lever livet som jeg nå lever. Dersom jeg og typen sku gå fra hverandre så vet jeg ikke hva som skjer. Men har et savn etter litt sex med ei jente ja... *uff, prøve å ikke tenke på*
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Mannen min vet at jeg har hatt sex med jenter, og jeg har sagt det slik at jeg egentlig tror jeg kunne hatt et boforhold til en jente. Altså blitt like glad i en jente som i en mann. Nå har jeg ikke rørt tanken på noen år, annet en å tittet på jenter. Aldri tatt kontakt for noe forhold. Ikke før nå når ekteskapet har skrantet har jeg funnet tilbake tanken.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Min samboer sier jeg gjerne må ha sex med andre jenter, bare han får vite om det, og sier det selfølgelig er et pluss hvis han får se på, men ikke noe han MÅ! Synes det virker litt rart at han er såå med på det! Men ingen baktanker sier han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå