Lillegull og spiren Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 He.he.he.. jeg tror jeg har el i dag,kjenner meg litt rar i magen og jeg har regnet ut at el er i dag.. så da får vi hoppe i høyet og se om det blir en liten spire denne gangen:) lykke til alle sammen:)
~Endorfina~ Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Hehe, kos deg! Jeg høyhoppet i dag formiddag. Får holde for i dag, synes jeg
Tuni♥ Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Her hoppes det hver dag for tiden, ingenting skal være uprøvd.. ;-) (kalkulatoren sier el på lørdag, men hadde el-slim i går, så vi kjører på!) *krysser alle fingre for flinke damer*
Lillegull og spiren Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2008 he.he ja da er det bare å håpe på at det blir en liten spire denne gangen:) har sååååå lyst at det skal klaffe nå. er så sliten og lei og vil helst slippe å runde 2 år med prøving.
Meerim Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Dette er kanskje et dumt spørsmål, men hvordan er egentlig el-slimet? Og når kommer det i forhold til el? Hilsen nybegynner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå