Gå til innhold

Hvordan startet kvalmen deres?


mumifrøken

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvordan kvalmen deres begynte. Ble den "kasta på dere" i full kraft, eller kom den snikende over flere dager og ble gradvis verre?

 

Jeg har IKM førstkommende mandag, og de siste dagene har jeg følt meg uvel. Lettere kvalm når jeg er sulten (noe jeg blir fortere enn vanlig, syns jeg), ellers ikke noe særlig ubehag. Men i dag har jeg følt meg småkvalm hele dagen egentlig. På langt nær så ille at jeg må kaste opp, men uvel i magen, halsbrann, og småkvalm. Så jeg lurer på om det kan være et tegn på graviditet, for jeg har alltid innbilt meg at svangerskapskvalme kommer brått og brutalt...

 

Ellers har jeg ikke så mange symptomer bortsett fra et jeg er kjempetrøtt hele tida. Og litt småting som sikkert kan skyldes hva som helst annet, eller at jeg bare merker ting som vanligvis er her fordi jeg kjenner etter hele tida. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min kom snikende. Ble verre og verre, men nå har jeg til tider klart å holde den i sjakk. Ved å småspise (hjelper med en kjeks eller to)og ikke bli sulten mellom hvert måltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også kvalm etter hvert. I uke 6 ble det skikkelig ille. Nå er jeg i aktiv sykemelding pga svangerskapskvalme. Den er verst ut på dagen og frem til kvelden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...