phantomet Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Er jeg verdens kjedeligste dersom jeg bare MÅ sove litt...si en til to timer...helt sånn plutselig om ettermiddagen? Idag fikk jeg nok en gang akutt søvnbehov etter at gutta og mann var vel hentet hjem til hulen. Hadde ikke nubbesjans til å stå oppreist i mer enn et minutt etter vi var vel inne av døren... Gutta endte med å spise Tapasmiddag alene, men de virket alle strålende fornøyde da de mye senere kom opp for nattstell og legging...
dritgrei hei hei! Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Nei ikke verdens kjedeligste, i alle fall ikke på den måten du tror, men det å være en av verdens vanligste kan jo bære litt kjedelig og det liker du jo ikke å være så da er du kanskje litt kjedelig likevel ;-))) Sov du min venn, de guttene dine klarer seg fint uten deg, når kokken har laget tapasbuffet til dem på forhånd :-) Sov godt kjære du klem klem klem
Plutseliten :) Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Er det rart du bare plutselig må sove sånn som du styrer på?? Disker opp med deilig mat,tenker på alt og alle Takk for deilig lunsj og koselig selskap! Det ble myyyyyyyye grillmat på de andre her hjemme idag. Klem
Maud Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Med huset fullt av store og små på dagen og magen full av bittesmå hele tiden, er det ikke rart du blir trøtt. Et par timer på ettermiddagen er det minste du burde kunne unne deg!
tebekaa Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Tror nok du går under den kategorien ja, phantomet. Uforbederlig og kjedelig latsabb tror jeg vi kan si du er. Er det virkelig sant? At du med den nesten usynlige lille tvilling-magen lar deg slite ut av litt oppvarting av oss totalt utslitte og delvis ammende småbarnsmødre? Det var jo tross alt bare en 10-12 tapasretter og litt dessert det var snakk om i dag. For det skulle jo absolutt være så enkelt... Synes du bør ta deg litt sammen nå de siste ukene av svangerskapet og vise hva du er lagd av. Ikke være sånn stakkars-meg-pusling-gravid! Det skal vi ikke ha noe av. Og at du skryter på deg at du har så mange unger fra før av er jo bare tull! Så ikke en eneste unge i dag, jeg, bortsett fra de vi hadde med oss selv. Nei, kom deg opp av senga og gjør noe fornuftig sier nå bare jeg. Håper du skjerper deg litt til neste gang vi kommer. Skal vi si sånn i slutten av juni? Da har jo resten av ungeflokken skolefri også, så da kan vi jo ta med de og. Og så har vi et par unger ekstra på sommerbesøk, men de er ganske snille og rolige så det merkes sikkert ikke noe særlig. Det blir skikkelig hyggelig. Gleder meg jeg, ja!
Maud Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Det er så deilig med sånne som deg tebekaa, som tør å si det vi andre tenker på. Jeg synes midten av juni høres bra ut, det passer fint med min forventning om en dag i uka. Minst.
phantomet Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. mai 2008 *skratter så tårene triller* Klart det...skal vi ikke se om flere har muligheten til å delta også? Jo flere jo bedre... Fikk jeg fortalt at den mat og vinklubben jeg er med i ville ha sommerfesten her i phantomhulen rundt st.Hans? Da er det vel 2-3 uker igjen til T&T ankommer... Så om dere kommer hit dagen før eller etter, så jeg får bryne meg litt.. Herding kalles det vel? Men helt seriøst...Tapas er enkelt... og dessert må man jo ha? Jeg visste jo ikke om dere foretrakk is/jordbær, kake eller enkel hvertebakst...Så jeg sikret meg litt! *ler*
tebekaa Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! HA! HA! Der fikk jeg trent magemusklene i dag også:-D Ja, dagen etter vinklubben høres morsomt ut, for da kan vi alle sammen leke flasketuten peker på. Og det fine med oss er jo at vi er særdeles enkle og takknemlige mennesker å ha på besøk for vi takker ja til både is, jordbær, kake og boller med sjokoladebiter i. Og hvis du neste gang i tillegg kan få oppskriften til coscos på Oreo-kake OG Creme Brulee-kake, ja da kan det hende vi til og med overnatter. Heldige du:-) Bare et tips altså.
phantomet Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. mai 2008 Eh...Litt svett her nå! *ler* Om jeg er virkelig heldig...så er det rester igjen av kakene etter besøket deres neste gang, slik at jeg har til de som kommer på barselbesøk kort tid etterpå??? Men, skjønner at det ikke finnes noen garantier for "leftovers" med den gjengen på besøk... *kremt* Å Oreokake høres digg ut...det samme gjør Cremebruleekake... Ante ikke at slikt fantes jeg. Lager gjerne god Cremebrulee, men aldri hørt om kakevarianten... Coscos: Trenger oppskrift asap...
coscos Skrevet 16. mai 2008 #11 Skrevet 16. mai 2008 Må si jeg bøyer meg i støvet for den oppdekking du har til dine gjester! Jeg inviterte tidligere denne uken på restelag, jeg :-) Kakeoppskrifter kan jeg sende over. Men, da må jeg inn på Laptopen, jeg sitter nå på kontoret med den stasjonære pc'en. Venter egentlig bare på at lille M skal våkne, men han trenger nok litt søvn nå, han som har vært våken i hele natt :-(
phantomet Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har ikke brå hast med de kakene altså likevel...*ler* Men en gang når du får tid coscos...gjerne etter at du har vært på deilig ferie, så kan du sende meg oppskrifene. Jeg sender deg en PM med mailadressen min. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå