Gå til innhold

Hva kan jeg skrive i en sms til ei som har mistet i uke 14?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst å vise at vi tenker på henne og familien hennes, for dette er et svangerskap som de har slitt veldig med, og vi var så lykkelige når de krysset den magiske grensen på 12 uker.

Hva kan jeg skrive?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis det er en nær venn av deg ville jeg ringt og gått innom med en blomst kansje...eller rett å slett tatt henne med på noe kjekt.)

Skrevet

Kommer til å gjøre det også. Men nå er de på sykehuset, skal ha utskraping i morgen. Jeg fikk beskjed av hennes mor. Har bare lyst å sende en liten sms.

HI

Skrevet

Jeg tror nok jeg ville prøvd å ringt jeg.

Vil hun ikke prate så tar hun nok sikkert ikke tlf. og da kan du heller sende en sms og si at det er helt greit og at du forstår sånn at hun ikke skal føle noe press.

Ellers ville jeg bare vært oppriktig og ærlig når jeg pratet med henne.

Si at du har vanskelig for å i det hele tatt si noe for det er bare så ufattelig trist og at du tenker på de og den lille i himmelen masse.

At du er til stede for dem uansett hva de måtte ha hjelp til nå i denne tunge perioden.

Ja, si det som det er tror jeg er best.

Hør med de hva de tenker og føler rett og slett.

Sender en varm tanke med det samme jeg også....

Skrevet

da kan du si som det er at du hørte hva som var skjedd av moren hennes og at du føler/tenker på di og at du ringer til henne om en stund/noen dager..

Skrevet

Takk skal dere ha

HI

Skrevet

Skriv det du skreiv i innlegget, at det var veldi trist, at du tenker på dei... det kan vere nok å skrive at du ikkje veit kva du skal sei til dei anna enn at du syns det var veldi trist og at du føler med dei. Berre vis at du bryr deg. Det kan vere nok det :)

Eg mista i veke 14, og satte pris på omtanke frå venner. Men ha samtidig forståelse for at dei kanskje ikkje svarer deg... Mange måter å reagere på sorgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...