Gå til innhold

Ikveld har jeg hatt hele to timer alene på badet og jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nikost meg:-)

Med shaving av div...skrubbing og brun uten sol, for sola forsvant jammen isted.....her har det høljet ned i kveldinga...........

Og så har jeg farget håret og kuret det etter alle kunstens regler og nå føler jeg meg som en nyfødt barnerumpe over hele kroppen.

Skrubbet, smurt og polert etter alle kunstens regler:-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååååååååå det høres deilig ut.

Skrubbings trengs her også. Må ta et skippertak før vi reiser.

Og så skal jeg jo snart på spa:o) 1/2 år er ikke lenge.

Skrevet

Nemlig, så vi må begynne å øve oss!

Skulle jo egentlig funnet frem klær og ting til imorgen og lørdag, men det tar jeg i morgen tidlig. Går så bra så. Gidder ikke stresse. Frøkna skal ikke gå i tog før kl 13, så da rekker vi både finne frem klær og flagg, stryke og bake boller som vi skal ha med:-)

Badet er skurt i dag, så imorgen er det lett støvtørking, gulvvask og skifting av senger. Går unna når vi bare får satt igang:-)

Og så slipper jeg å lage mat og kaker til 17. for det tar mor og bror seg av:-) Jippi!!! Stiller langbordet til disposisjon og oppvasken er fort gjort:-)

Skrevet

Nei, store jenter stresser ikke:o))

Skrevet

Jøss,alenetid å??

Det hadde vært noe det...hmmmm....

Jeg hadde så lyst å farge håret,men tørr ikke gjøre det selv jeg...

Å glemte ordne time før 17. (bombe)

Men jeg hadde tid på badet jeg å altså.Bada gullunge,hengt opp klær,vaska skjorter...ja....tok noen timer det å ;o)

Skrevet

Og i dag våknet jeg opp og var fresh og brun med silkehår:-D

Kan det enklere gjøres da?

En skrubb, en flaske hårfarge og brun på boks - skikkelig KIWI - Raskt trygt og billig:-)

Skrevet

Det hørtes jammen deilig ut med et par timer på badet, det tror jeg jammen jeg skal prøve å få meg ikveld jeg også: Men da tror jeg at jeg går for varianten til Attpåklatten og ikke LatterKlatten sin...... c",)

Skrevet

Kan anbefales!!!

Enjoy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...