¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Hei. Jeg er litt sånn små kvalm, men det som er rart at jeg har masse vann i munnen, akkurat som det er før en skal spy, bare at jeg ikke må spy likssom! Noen som har hatt det sånn?? Har aldri smakt på jern, men har en rar smak i munnen! Håper jo jeg er gravid... noen som har hatt det slik og vært gravide?? og evt når begynte dere å kjenne det i puppene, kjenner fremdeles ikke noe, er noen dager til tr da, men håper den holder seg vekke!!!!
mumifrøken Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Heihei Jeg har det litt som deg nå. Jeg begynte å bli litt småkvalm for et par dager siden, litt udefinerbart, bare uggen på en måte. Men i dag har det trappa opp litt, jeg er tydelig kvalm, og våt i munnen. Har ikke jernsmak, da men har nesten konstant halsbrann. Jeg håper det ikke er innbildning, men et klart og tydelig graviditetssymptom. Jeg kjenner ikke noe i puppene, dvs det er litt ømt der, men jeg tror bare det er musklene under som er kjempestøle etter styrketreninga i går ) Ellers er jeg trøtt, og har ekkel hvit utflod. Siden det er min første pp etter p-pillestopp så vet jeg ikke om det skal være sånn mellom EL og IKM, så gleder meg veldig til neste uke når jeg kan ta en test og slett ikke få noe tantebesøk.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 Takker for svar, krysser fingrene for oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå