Gå til innhold

Kveldsmat.. hva spiser dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha i meg litt kveldsmat ellers så fyser jeg på noe godt hele kvelden. Men jeg er så lei av brød!!!

Hva annet kan jeg spise? Det går endel i knekkebrød her også men det er også kjipt om dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eggerøre:)

Skrevet

Spiste nettopp en wrap med snøfriskost,spekeskinke og rødløk.

Pleier også ha på ruccolasalat, men det glemte jeg å kjøpe i dag...

Skrevet

Jeg spiser rug knekkebrød, syns de er gode. Pleier å ha på ost og masse agurk og paprika. :o)

Skrevet

rist to brødskiver

ha på philadelphia ost. (den vanlige)

grønne salatblad

kylling

stekt bacon

agurk og paprika..

det er veldig godt=)

ellers lage innbakt horn med ost og skinke. det er også veldig godt=)

ellers omelett kanskje?

Skrevet

Yoghurt med valnøtter og rosiner + frukt ved siden av.

eller

Knekkebrød med salsa, gulost og tomater med salt + frukt

eller

knekkebrød med sennep, skinke, ost, grønnsak + frukt

Gjest armagedon
Skrevet

eggerøre med ost, skinke og paprika, grovt bd ved siden av:)

Skrevet

mmm.. her kom det mye gode forslag (-:

Må gå og snoke litt til i skapene jeg nå å se om det dukka opp noe mer intressant.

Skrevet

jeg synest det er godt med rett i koppen, toro sine...

Skrevet

Smoothie med jordbaær, youghurt og banan:-)

Skrevet

For tiden spiser jeg fitness frokostblanding til frokost og kvelds.. ikke så veldig spennende,men..:)

Skrevet

I dag blir det brownies av alle ting :P

Skrevet

I dag ble det Crispo og pepsi max :-P

Skrevet

normalt sett spiser jeg ikke kveldtsmat, men gjør jeg det så er det når jeg har lovet småen ost og kjeks eller fondy.

Skrevet

hatt dilla på druer siden jeg gikk gravid. Så her går det mye i druer om kveldene.

Ellers kan jo et ostesmørbrød eller to eller tre være kjempegodt. Lager de da med hot tacosaus i bunnen (altså rett på brødskiva), oppskåret løk, litt sylteagurk, kanskje litt jalapenos også, oppskåret grillpølser, ost, og så tomatskiver og basilikum på toppen. Kjempegodt, altså!

Skrevet

Pleier å spise omelett med ost, eller rømmekolle med valnøtter og splenda, jeg ;)

Skrevet

3 fiberrik med solsikkekjerner med leverpostei og en pose Maggi rett-i-koppen grønnsakssuppe. Og et stort glass vann:)

Skrevet

Havregrøt eller semulegrynsgrøt - nam nam

Skrevet

Om jeg skal lage meg god kveldsmat så lager jeg eggerøre, smører to brødskiver, men deler de i fire slik at jeg kan ha forskjellig pålegg på også lager jeg goooode skiver med litt grønt på og sånn. Ved siden av har jeg litt cherrytomater også tar jeg en yoghurt etterpå og har melk og juice til :) da kooooser jeg meg skikkelig. Om jeg orker så lager jeg dessert med eplebåter, druer og pære også.

Matvrak? jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...