Storken1979 Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Så meg i speilet til morran i dag, og jammen fikk jeg sjokk. Har fått skikkelig gravidmage i natt! Og ikke nok med det, jeg spiser så mye for tida, så min normalt tynne kropp har fått seg en lækker bilring. Og jeg som skal til Kreta 22.mai... Ikke har jeg fortalt noen at jeg er gravid heller. Var såvidt jeg klarte å kneppe igjen arbeidsbuksene mine i dag tidlig! Spørs hvor lenge jeg klarer å holde dette hemmelig nå. Er bare 10+2 i dag!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Jeg er 12+0 i dag og har flate mage på dagen og ser høygravid ut på kvelden..naboene (som ikke vet det) må jo lure på hva det går i med kroppen min for tiden:-)
niania Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 haha samme her. flat om dagen og litt ut om kvelden. men syns egentlig ikke det er så veldig mye ut, den ser akkurat ut som da jeg var SUPERMETT før, bare at jeg ikke er mett i det hele tatt.
Storken1979 Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. mai 2008 Jeg må nesten le høyt! Jeg "prompa" nemlig vekk halve denne gigamagen senere på kvelden!! Har helt omvendt graviditet jeg: DRITKVALM hver kveld og luft fra morran av tydeligvis. Får jeg et B-menneske kanskje?? :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå