Mamma mjaua Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 er det når man er gravid eller rett etter fødsel? skulle spørre JM om dette, men har ikke time før 2. juni. såå lenge til, så må spørre nå istedenfor:D håper noen vet svar:)
temine Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Jeg begynte så smått å lekke i uke 18-19 sist, og hadde full produksjon til lille jenta kom. Hun rakk ikke å gå ned i vekt. Så er det de som strever og ikke får melk før en uke eller mer etter fødsel:)
HøstBaby <3 Elias Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Jeg begynte å lekke i uke 17-18 allerede, men det er råmelk da.. Vet ikke om det er vanlig at "melka" kommer før babyen kommer. Den skal vel ha i seg litt av råmelka etter det er komt ut også før melkeproduksjonen setter igang. Vet ikke jeg
Trulte76 Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 kan ha råmelk før fødselen, men den skikkelige melka kommer etter fødselen. kommer først råmelk da også for det er visst masse næring i til den lille, så kommer melka. jeg er 25 uker og jeg leker ikke noe råmelk enda iallefall.
Makko med to små gutter Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Jeg har termin samme dag som deg, og her har det kommet råmelk noen uker nå. -Tro meg samboer'n var ikke veldig happy ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå