-carina- Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Noen som har noen erfaringer med TFK twinner twist? Positivt/negativt? Takk for alle svar! )
Chris&Alex♂♂ Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 har den ikke selv men: - den er stor og romslig. - trekket på sittedelen puster. - den er lang i ryggen. - den har bevegelig fotbrett. - skivebremser - hjulet kan låses - man kan bruke bilstol på den - stor kalesje - myggnett i kalesjen - lett å legge samnmen - den blir veldig liten sammenlagt de jeg kjenner som har den sier den er en drøm å trille=)
-carina- Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 Takk for svar! Jeg har lest på www.barnevognguiden.no Ser liksom ut til at dette er en av de få med brems på, og det er en av de tingene jeg ønsker veldig... Men bare kjekt å høre om det er noen andre med erfaringer om vogna! Den koster såpass mye at det hadde vært kjedelig med et bomkjøp! )
Chris&Alex♂♂ Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 ja den koster litt=) men du blir nok ikke missfornøyd. den er ganske solid, og ikke en av de vognene som det er mye problemer med heller. det eneste er jo at du ikke kan snu sportsdelen, men det er jo egentlig en fordel. for det er tryggest at barnet sitter den veien når man har tre hjul på vognen. hvis sportsdelen er snud, og barnet sover så ligger barnet med tyngden på bare det ene hjulet og da kan det blir litt mere "utrykt" da. men sånn ellers er det jo mange som liker å ha muligheten til å kunne ha barnet mot seg når de går tur. men det er noe som man blir vandt med også at barnet sitter den veien. og uansett min ville ikke sitte mot meg i en evighet. han skulle se fremover før han var året. rart med en gang da jeg var vandt til å ha han mot meg, men nå gjør det jo ikke noe. sitter han mot meg så henger han bare over vognen for å se likevel.. hehe
-carina- Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2008 Takk for svar igjen!! ) Den TFK twinner twist har fire hjul, men de to foran er litt nærmere hverandre enn de to bak. Tror det er den som heter bare TFK twinner (uten twist) som bare har tre hjul... ) Synes jo det er litt dumt å ha dem forovervendt, men sånn er det forsåvidt nå også når vi har eldstemann i trilla... Men som du skriver, om vi hadde hatt ham mot oss så hadde han nok bare hengt over for å se allikevel! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå