snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Jeg synes alle er så fruktbare for tida!!! En etter en blir gravide... (gratulerer til alle sammen!!! Men jeg selv kommer ingen vei...Et halvt uten TR... snufs snufs... Blir dårlig med baby laging da ja!! Jajaja, nok syting for denne gang. Får svar på blodprøvene til tirdag, så håper de gir noe svar da. Lykke til videre alle sammen!!
fru H Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Forstår godt at du er lei deg, og det har du lov til å være. Men før du vet ord av det er du i full gang:) Jeg har litt motsatt problem har tr på femtende dag idag, kan ikke sammenlignes med deg, men jeg er frustrert, så jeg kan godt forstå at du er fortvilet.
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 det skal ikke være lett dette her! Føler bare at jeg virrer rundt uten noe mål, ikke vet jeg når EL eller TR... Men men, min dag kommer nok også. Lykke til videre med prøvinga da! Du har i det minste TR... kan du sende litt over til meg også? hehehe
fru H Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Akkurat nå kan du få hele greia hvis du vil. hehe. Og din dag kommer helt garantert, før du aner det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå