Sommer & sol:-) Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 har invitert et vennepar m 2 barn. skal ha spekemat-- jeg tenkte vi lager potetsalat og eggerøre,de tar m spekemat og evnt no tilbehør... høres det rettferdig ut,eller noen andre gode tips??
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Det er ganske dyrt med spekemat i forhold til eggerøre og potetsalat da. Eller?
*Hutula* Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Hei Spekemat er vel endel dyrere enn potetsalat og eggerøre så jeg ville kanskje sagt at de ev. hadde med spekematen og dere stod for resten. Eller rett og slett at derer kjøper inn og ordner alt, også deler dere regningen- det ville jeg gjort tror jeg. Er jo veldig lettvint siden dere ikke blir så mange
happybirthday Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Dere burde vel kanskje holde brus i tillegg, da.
happybirthday Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Eller at dere holder pølser og pølsebrød til barna og at hver og en sørger for drikke selv
Sommer & sol:-) Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2008 ja det er kanskje det,tenkte ikke så langt jeg.. takk:-) hva har man til spekemat,og hva slags spekemat har man?
Gjest armagedon Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Siden dere er verter vill jeg ha stått for spekemat, brød og potetsalat, og de kunne ha tatt med en salat, dessert/kake og pølser til barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå