Gå til innhold

Emmaljunga duo edge kombi...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen med erfaringer? Synes det virker som en bra vogn og lurer på å kjøpe denne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har den og er veldig fornøyd. Men jeg valgte å kjøpe den med classic understell og er veldig glad jeg gjorde det. Det understellet er mindre og ikke så klumpete. Det er også metallkurv under istedet for tøykurv. Mye lettere å holde ren, kan spyles lett av med hageslangen.

Kommer til å bruke denne vogna denne gangen også, men må vel kanskje ha en søskenvogn itillegg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal eg oxo ha. Har ingen erfaringar frå før men trur vi kjem til å bli kjempefornøgde ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er bestillt og ventes om en liten mnd inn til butikken :) Har veninne som har denne og har trillet en del for henne :) Veldig behalgelig, eneste negative er at den er litt stor og tung om mange som syntes den er litt klumpete. Men jeg planlegger å trille mye så da er dette mitt eneste alternativ.

 

Er ikke 100% sikker men tror det kun er sportsunderstellet som har "vippe" funksjon på handtaket slik at man kan snu kjørerettningen til banet enkelt. Kjekkt når barnet blir større og når man triller slik at sola går rett i annsiktet på babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...