mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 er vel helst trøtt... sover dårlig... masse kynnere... men sliter også med at jeg blir nummen i hele meg... armer og bein sover... noe hoven... leddene verker... noen råd?
1, 2, 3!!! Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Jeg har det også slik, men hos meg tror jeg nok det kommer av væska i kroppen! Har 3 på ødem... Akkurat som om alt vannet flyter rundt i kroppen om natta, men når jeg våkner og står opp om morgenen, kjennes det som alt går rake veien ned i føttene, sakte men sikkert... Plages ikke med så mye væske i hender og fingre på dagti, da er det føttene som ser ut som tømmerstokker, men når jeg nettopp har stått opp, ser fingrene ut som knakkwurst... Har forresten termin om 15 dager jeg da, så er litt lengre på vei enn deg. Ingen råd å komme med, desverre. Ville bare si at jeg har det likt.
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 er vel vanlig... men får aldri sovet ut heller... er ikke noe hjelp å få her i huset om dagen... alle har det værre uansett hva... resten av dagen må jeg gjøre alt som trengs selv... ligger ikke en eneste gang... alle andre trenger mer søvn og hvile enn meg... prøver å ikke klage, men i dag har alt bare vørt forferdelig... har mest lyst å kaste sambo på gata og flytte langt bort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå