Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 jeg er godt over halvveis i svangerskapet. har to unger.ho på 6 år hun er så forferdelig trass mot meg..ingen respekt for meg, Med engang sefaren drar på sjlen (vekke i 5 uker) begynner helvete. hun surer og skaper seg er vrang og tverr for en bagatell bare. Jeg blir så sliten. Jeg har absolutt ignen frie tøyker på henne, men hun eier jo ikke respekt. De har veldig frie tøyler med faren..ikke enkelt når det er 2 forskjellige oppdragelser. og ikke BF gidder å høre på meg heller. Men min samboer har de veldig respekt for. Så når han drar da føler hun at da kan hun buse frem for da er han langt vekke. Bare idag har hun hatt 3 skikkelige trass utbrudd. Sender henne på rommet når hun er sånn..men hører jo henne derifra også Men det jeg er redd for er om jeg kan bli så sliten av henne at det kan påvirke til en tidlig fødsel pga hun får meg så sint, opprørt og sliten. Noen som vet..jeg er jo sliten fra før, men når hun er så ekstrem så er det ikke enkelt. Hun er heldigvis ikke slik hver dag. Hu er en engel når hun først er blid. Bare redd hun skal påvirke svangerskapet mitt :S
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Kan jo være at hun er litt sjalu på babyen i magen.. Ellers så må jo du og BF bli enig om oppdragelsen slik at det ikke blir forvirring for henne. Nei jeg vet ikke jeg.. Men du får ha lykke til iallefall..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Nei hun er overhodet ikke sjalu. Er bare at når jeg blir alene npr stefaren har dratt så føler vel hun at hun kan tøye litt mere grenser. BF er det ingen vits i å snakke med. har tatt det opp med han mange ganger. t.o.m nugatti på skiva på skolen er fy mener jeg da. Hna lyver å sier de får det bare av og til. men jeg ser jo når de kommer fra skolen hvilket pålegg de har hatt. Så da kan du sikkert tenke deg hvordan det er å nå frem til han. Jeg er nok strengere enn bf ja. engang jeg skule oppom han med noe klær til ungene hørte jeg full musikk utenofor. ringte på..kom han ned. var jo leggetid..kl var vel halv ti da. de er så umulig å legge seg sier han. jeg går opp rett på rommet deres, og ser de hopper og styrer i senga men musikken på full guffe, jeg slår av og ber de legge seg. så gikk jeg. Snakk om oppdragelse du. Han gir jeg opp. utrolig glad vi ikke har delt omsorg. Hadde aldri gått. Men meg er de veldig flinke å legge seg. pappan snurrer de rundt lillefingeren, så jeg føler det går utover meg når han ikke setter så veldig grenser. ikke enkelt dette. Bare ho ene jeg sliter med. andre hører etter meg heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå