gravid igjen :) Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 sitter og vurderer om jeg skal melde meg inn.. kan du anbefale d??
bus&kul Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 både ja og nei. Da klubben var helt ny meldte jeg meg inn og var veldig fornöyd. Klarte å bruke dagboken og fikk et bevisst forhold til hvor mange kalorier det er i maten. Gikk ned det je skulle og var fornöyd. Ble gravid igjen og denne gangen jeg prövde samme metode ble det ikke like lett. Du må bruke endel tid på programmet, väre nöye med å före inn mat og trening og vekt til riktig tid. Det har funket for mange og er et billig og fleksibelt opplegg i forhold til manga andre metoder. Ville gitt det en sjanse! Så jeg sier til slutt ja :-)
gravid igjen :) Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 hehe.. ja så d kreves nok litt ja.. men d må vel nesten regnes med og viss vi skal få en forståelse på hvordan det henger sammen alt.. er litt interesert så d hadde vert kjekt og prøvd =)
bus&kul Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 hvis du er motivert og har ork og lyst til å sitte noen minutter med det på pc hver dag, så tror jeg de kan hjelpe deg. Du må veie maten din også- jeg gjorde det de to- tre förste ukene, så begynne rman å ta det på öyemål...
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Ja jeg anbefaler det! Jeg gikk ned 10 kg på 2,5 mnd etter forrige svangerskap, og det var nesten for lett!
2nj♥ Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Synes det var veldig bra. Men det forutsetter jo at man er motivert og går inn for det. Det krever endel i begynnelsen med å sette seg inn i ting og føre inn alt i dagboken. Etterhvert går dette enklere og når man er godt inni det, så trenger man ikke føre opp lenger heller...... Jeg var medlem 6 mnd i fjor og gikk ned 18 kg. Brukte dagbok de første 3 mnd, men de siste 3 gjorde jeg det ikke.....da førte jeg bare inn vekt hver mandag. Gikk jevnt ned hele tiden, og nå 6 mnd etter har jeg ikke gått opp igjen. Kunne tenkt meg å gå ned 5 kg til, men akkurat nå sliter jeg litt med motivasjonen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå