Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne ikke dy meg, så tok en slurk NAN. Var jo kjempegodt, jo. Hahaha, sykt ,men sant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja den samker ganske søtt...:) Ikke rart de elsker det!

Skrevet

hehe =)

(mm er forresten morsmelk ;) mme er morsmelkerstatning.)

Skrevet

synes ikke det er sykt å smake på nan jeg...hva er feil med det? Har smakt jeg også, men jeg synes ikke det smakte så godt, men så er jeg heller ikke særlig glad i melk da. Har smakt på min egen morsmelk også, smaker som veldig søt melk bare....

Skrevet

Jeg smaker på alt hun spiser jeg.. Både mm (som har vært frosset ned og gis på flaske), mme, grøt etc.. Må liksom sjekke at det ikke er "surt" eller har noen usmak

Sikkert noen som syntes det er drit ekkelt at jeg har smakt på min egen mm. Men om hun kan spise det, så må da jeg også kunne gjøre det:)

Skrevet

Ja har smakt på både mm og mme. Mme bør man jo smake på uansett tilfelle det skulle være noen feil e.l.Det står også på pakken. Nå liker jeg ikke vanlig kumelk heller, så synes ikke det er veldig godt, men føler at jeg bør smake for sikkerhetsskyld. Synes ikke det er noe rart el ekkelt.

Skrevet

selvfølgelig har jeg smakt på egen mm-altfor nysgjerrig til å la være :) ikke ekkelt, det vel! MME har jeg også smakt på. som de skriver over, står jo på pakken at man skal smake før man gir - så det er fast prosedyre om han får flaske. Syntes ikke noe av det var spesielt godt, da men. søtt var det, i hvert fall!

Skrevet

jeg smaker på alt som går i munnen til jenta mi før jeg gir det til henne.

kjenne temp,smak,surt e.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...