Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Kunne ikke dy meg, så tok en slurk NAN. Var jo kjempegodt, jo. Hahaha, sykt ,men sant.
mams-til-tre Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 ja den samker ganske søtt... Ikke rart de elsker det!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 hehe =) (mm er forresten morsmelk mme er morsmelkerstatning.)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 synes ikke det er sykt å smake på nan jeg...hva er feil med det? Har smakt jeg også, men jeg synes ikke det smakte så godt, men så er jeg heller ikke særlig glad i melk da. Har smakt på min egen morsmelk også, smaker som veldig søt melk bare....
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Jeg smaker på alt hun spiser jeg.. Både mm (som har vært frosset ned og gis på flaske), mme, grøt etc.. Må liksom sjekke at det ikke er "surt" eller har noen usmak Sikkert noen som syntes det er drit ekkelt at jeg har smakt på min egen mm. Men om hun kan spise det, så må da jeg også kunne gjøre det:)
aya75 Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Ja har smakt på både mm og mme. Mme bør man jo smake på uansett tilfelle det skulle være noen feil e.l.Det står også på pakken. Nå liker jeg ikke vanlig kumelk heller, så synes ikke det er veldig godt, men føler at jeg bør smake for sikkerhetsskyld. Synes ikke det er noe rart el ekkelt.
twilla Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 selvfølgelig har jeg smakt på egen mm-altfor nysgjerrig til å la være ikke ekkelt, det vel! MME har jeg også smakt på. som de skriver over, står jo på pakken at man skal smake før man gir - så det er fast prosedyre om han får flaske. Syntes ikke noe av det var spesielt godt, da men. søtt var det, i hvert fall!
november26 med liten prinsesse Skrevet 15. mai 2008 #8 Skrevet 15. mai 2008 jeg smaker på alt som går i munnen til jenta mi før jeg gir det til henne. kjenne temp,smak,surt e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå