dritgrei hei hei! Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 er ikke min favoritt.... men det går nok over - gjør det ikke?
tebekaa Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Ja, klart det går over! De blir til store jenter som ikke sover, he, he. Det aller "morsomste" er nok hvis man er så heldig å ha begge deler. Og at man har noen som er vekkerklokke tidlig tidlig. Og du har vel kanskje i tillegg en bittebitteliten som er våken innimellom hele døgnet også, sånn at fritiden for mamma er en gang etter år 2034. Eller no sånt...
dritgrei hei hei! Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 jeg får bestille en sydentur i 2024, så får v se om jeg kan hvile en dag eller no...
phantomet Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Det går garantert over...en dag... *smiler* kanskje jeg kan få bli med deg på den ferien??? Vi kunne bare rigget oss til med alt det beste som finnes og hvilt alt fra lilletærne til hår-råttene...uten det minste snev av "må ordne og fikse litt" kriblende i kroppen... Å så deilig...
dritgrei hei hei! Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2008 ååååååååååååååå det hadde vært så deilig det, men da MÅ vi slutte med denne babyproduksjonen!
phantomet Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Jeg er ihvertfall ferdig etter T&T!!!!! Eneste produksjonen jeg skal gjøre når ferietid nærmer seg er produksjon av koselyder....
Plutseliten :) Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Jeg å vil være med på kosetur om 16 år ) Om jeg ikke har fullt opp med å passe barnebarn..... Vi får ta den litt før det tenker jeg....har stor hytte i Valdres med ro og mange muligheter..... Dit drar vi på tur hva?
Plutseliten :) Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Hallloooooooo..... Glemte jo helt å svare på det du spurte om i barnebarn rusen Klart det går over....må bare være bitteliten baby hun også...lillebror får jo rangle litt på kvelden. Sjalusi slår ut på mange måter,og om hun er forkjøla i tillegg er det ikke greit. Det går seg til,det er sikkert )
Maud Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 Det er ikke min favoritt heller, men jeg er sikker på at det går over. Jeg vil også være med på tur!
tebekaa Skrevet 15. mai 2008 #11 Skrevet 15. mai 2008 Valdres ja! Sniker meg gjerne med der også, jeg;-) Elsker fjell-luft kombinert med pittelittegranne rødvin og sjokolade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå