ræka Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 idag da jeg står i dusjen og mannen min kommer inn, sier han: hvorfor er du så hoven ved underlivet? ikke vet jeg sier jeg. hvordan skal jeg kunne se noe nedentil over magen.. er i uke 38 imorra, noen som vet hvorfor underlivet hovner opp..
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Fordi vekten og "volumet" av babyen inni deg gjør at ting må litt ned/ut..og da ser man hoven ut. Press fra innsiden gjør at man hovner opp, samt at blodmengden i underlivet øker under svangerskapet for å "tøye" det litt.
ræka Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 thank you.. da skal jeg raportere tilbake til mannen å si at det ikke er "farlig"=)
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Nei, absolutt ikke farlig ) Hehe.. Helt vanlig, og går tilbake av seg selv etter fødselen. Noe varierende hvor fort det skjer, og man blir vel aldri helt som før nedentil, men det kommer jo av hele fødselen, ikke av hovenheten i svangerskapet ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå