Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurte du helsesøsteren din idag om ammenekten?

Jeg ringte helsestasjonen jeg. Hun sa jeg kunne kjøpe sånn utdrivningsspray å bruke det før jeg ammer. Prøvde i sta men kom bare ut 20ml likevel. Lurer på å bare gi opp. Han vil ikke prøve å suge en gang, kun noen sekund om morgenen. Så er jo ikke vits å prøve å få melka til å komme lettere når han ikke er interessert i å prøve engang. Er ikke helt i form enda å kjenner det tar på å prøve å få til denne amminga..

Kjedelig at det skulle slutte på denne måten når vi var syke + at det hadde vært veldig greit å amme når vi skal til syden neste uke. Men men. Må vel være fornøyd med å ha klart å amma i hele 8mnd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.

Ja helsesøstra sa egentlig bare at jeg måtte tilby, men ikke stresse, for det merker babyen. Veeldig lett ja! hehe..

Men faktisk ser det ut til at puppenekten er over her! I dag har jeg ammet flere ganger, og hu drikker og smiler. Virker som om hu har vondt i nakken, så det er mulig derfor hu har vridd seg bort fra puppen da det har vært vondt til henne. Vi får time til fysioterapaut i løpet av veldig kort tid nå, så håper det går seg til.

Kjedelig at det endte så brått til dere nå da. Kjenner til frustrasjonen, og det er bare så trist at det skjer så plutselig. Dette var veldig vanlig også sa helsesøster.

Ja, du kan klappe deg selv på skuldra, og være glad du og minien din holdt ut med puppen så lenge iallefall :-)

God tur til syden :-)

Skrevet

Så bra at hun vil ha igjen da:) greit å slippe å tenke mer på det. Ja er veldig fornøyd med å ha ammet så pass lenge. Har bestemt meg for å prøve en siste gang i morgen tidlig så får vi se. Vet egentlig hvordan det kommer til å bli da men. HS jeg snakka med sa også at det var vanlig rundt 8mnd alder så tar det ikke som noe nederlag egentlig. Bare litt kjedelig at det endte så fort. Trodde jeg kom til å amme minst to mnd til. Men men.,

Skal kose oss masse i syden ja., takk for det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...