Gå til innhold

Lykke til alle prøvere


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lykke til alle sammen, er selv gravid, men hører til i desember klubben, men jeg har bursdag 2 februar å det er en kjempe fin dato syns jeg :) en stund etter jul, å alle slags høytider, men samtidig tidlig på året :) Jeg er veldig fornøyd med min bursdags dato :)

er vannmann forresten hvis dere lurer på stjærnetegna til barna deres.. vannmannen har ca fra 1-15 som jeg VET helt sikkert å etter midten av månen kommer fiskene :) er ikke 100% sikker når det går over til neste stjernetegn, men vet i hvertfall til 15 feb, for da har veninna mi bursdag å hun er vannmann...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er en typisk vannmann da? Jeg er selv fisk, og en ganske typisk en også :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmenn er selvstendige, uavhengige, og går sin egen vei.

Er selv vannmann og det stemmer sånn ganske bra.

Men alle har en ascendant, eller hva det nå heter - men vet ikke hva min er. Jeg er likevel jordnær, samtidlig som jeg er nyskjerrig på nye ting, liker å reise, finne ut av ting..kunne f.eks aldri hatt èn jobb hele livet. Likevel er jeg opptatt av stabilitet i livet, er tålmodig og søker trygghet.

Skulle gjerne visst hva ascendanten min er - da tar de utgangspunkt i når på dagen du er født o.l.

Tror de som blir født i slutten av jan - ut i midten av feb. vil få det bra:) hehe

 

Go girls!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Anonym: For et koslig innlegg :D

Er selv født i februar, og er ening i at det er en super måned! Kunne ikke vært mer fornøyd enn å havne her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...