Gå til innhold

Lykke til alle prøvere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lykke til alle sammen, er selv gravid, men hører til i desember klubben, men jeg har bursdag 2 februar å det er en kjempe fin dato syns jeg :) en stund etter jul, å alle slags høytider, men samtidig tidlig på året :) Jeg er veldig fornøyd med min bursdags dato :)

er vannmann forresten hvis dere lurer på stjærnetegna til barna deres.. vannmannen har ca fra 1-15 som jeg VET helt sikkert å etter midten av månen kommer fiskene :) er ikke 100% sikker når det går over til neste stjernetegn, men vet i hvertfall til 15 feb, for da har veninna mi bursdag å hun er vannmann...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er en typisk vannmann da? Jeg er selv fisk, og en ganske typisk en også :)

Skrevet

Vannmenn er selvstendige, uavhengige, og går sin egen vei.

Er selv vannmann og det stemmer sånn ganske bra.

Men alle har en ascendant, eller hva det nå heter - men vet ikke hva min er. Jeg er likevel jordnær, samtidlig som jeg er nyskjerrig på nye ting, liker å reise, finne ut av ting..kunne f.eks aldri hatt èn jobb hele livet. Likevel er jeg opptatt av stabilitet i livet, er tålmodig og søker trygghet.

Skulle gjerne visst hva ascendanten min er - da tar de utgangspunkt i når på dagen du er født o.l.

Tror de som blir født i slutten av jan - ut i midten av feb. vil få det bra:) hehe

Go girls!

Skrevet

Til Anonym: For et koslig innlegg :D

Er selv født i februar, og er ening i at det er en super måned! Kunne ikke vært mer fornøyd enn å havne her inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...